Konec léta na přehradě.

14.09. 2017

Zprávu napsal: Lukáš Lom

Ahoj konečně pořádná výprava. Na výpravě jsem chytal hlavně na testovaný trvanlivý Total natural s AK červ + jsem s sebou měl klasiku Lososa a Smráďu. Flek byl jasně z hlediska zázemí daný. Jarda už má svoji pozici před karavan jistou já chytám kolem. Přijedeme navalíme to do vody a de se rozbalovat. První den sem lapnul 3cejny jak lopaty a spletl se jeden kapr. Jarda jako správnej porybný ve 24 00 říká stahuj za chvíli jsou tu. Mě se spát nechtělo a přemýšlel jsem jak se zbavit cejnů a mít furt malou nástrahu. Říkám si že v noci nejdou tak sem krmil po skončení doby lovu 2-3 kg koulí různých průměrů někam do tmy . Ráno Jarda ještě chytal na jednom krmítko a to já koukal s údivem jak rychle to najdou. To prasklo o hladinu přitočil kličkou a už jel. Já furt nic. Jarda tomu to už rozjel i na kuly, já nic. Nevadí vydržím u taktiky přes den krmit lehce na noc více. 3den už to jezdilo Jarda konečně nasadil kouli namísto foukačky. To bylo super, přestal každých 10min nahrazovat a konečně klid. Rozjelo se to hezky, měl jsem spousty záběru od kaprů kolem 60cm. Zase večer nakrmit a ráno už se chytá až od 6ti. Nevadí v 6 vyvézt v 6:15 se fotím s kapříkem přes10kg super povzbuzení! Jezdilo to celkem pravidelně jen vždy po obědě chvilka tichá. Za ten první týden to byla rybařina nezapomenutelná. Musel jsem domů, nechtělo se tentokrát. Vyřídil jsem jen opravdu nejdůležitější a v pondělí po obědě sem zas jel zpět. Do večera nic. V 10 jsem to nakrmit a ráno od 6 sem nevěděl co dřív. Ryba za rybou! Je těžké se prochytat těmi malými hladovci, ale povedlo se. Kapr nad 10 kg mě zde už dokáže velmi potěšit. Těch přibývalo, ale já chci většího . Ve středu mě navštívil starej známej, zrovna to moc nešlo, tak si říkám přikrm a uvidíme. V 6 hodin večer pomaloučku jízda zvednu prut a říkám: \"Fanouš tohle bude pěkná ryba.\" Po menším boji je kapr v podběráku :\"ty vole to je hovado\"! Já celej se třásl radostí kapr měl přes metr a úplně těsně pod 20kg a to 19.95 kg. Total natural s AK Červ s malou flou plovkou Kořeněná brusinka mi přinesl tohohle kapra snů ze svazovky, můj osobák. Fotka a šel zpět do vody jako všichni ostatní. Do večera jsem už prut nezavez a užíval si pocit vítězství. Ráno to jeli zas jeden za druhým! Hlavně Fanouš tahal jednoho za druhým a taky si udělá osobák 12kg. Večer jsme to zapili. Ať se vám taky daří kluci a těším se na letošní ukončení sezóny, kde se určitě uvidíme.

PS: Foceno telefonem, většinou jsem fotil ještě samospoští...
Zobrazeno: 1180 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.