Přehrada

08.04. 2019

Zprávu napsal: Dominik Macek

Má víkendovka na přehradu vznikla náhodou. Týden jsem měl naplánováno že pojedu na řeku, ale v pátek ráno jsem se rozhodl že přijedu za kamarádem, kterému to celkem šlo, že taky zkusím štěstí. Už na první pohled mě total natural oslovil, tak jsem vůbec neváhal a nasadil tuto smradlavou zbraň. Druhý prut jsem chytal kořeněný smraďoch s pop up ananas. Koule jsem si řádně dipoval už 2 týdny dopředu. Po příjezdu k vodě jsem zahlédl plnou přehradu rybářů a tak jsem ani v nějaké zázraky nevěřil. No tak jsem si vyházel věci na břeh, naložil loď a jel za kamarádem. Kamarád už byl u vody od středy a měl nějakých 4-5 záběrů od menších ryb. Po rozložení bivaku atd. Jsem se konečně dostal k zavážení. Navázce jsem nijak nezjemňoval, protože jsme chytali v bordelu kde bylo hodně klacků, klád a podobně. Zavážka byla v dálce někde okolo 200m na melčině. Říkal jsem si že nebude potřeba nějakých velkých krmných kampaní, a k 1. montáží hodil zhruba 3 hrsti kouli stejné příchuťe. Nějaký 4 hodiny po zavezeni mi přišel první záběr na smraďocha s ananasem. Bohužel rybu jsem ztratil ve vázce. Po chvilce přišel kamarádovi záběr, ale jednalo se jen o menšího dorostence. Do půlnoci jsme nakonec udělali nějakých 6 záběru. Kapři tak do 6 kg. Druhý den z rána nic nepřišlo až po obědě byla zase nějaká aktivita a pomalu přibírala na intenzitě. Okolo 4 hodiny odpoledne mi přichází jízda na total natural. Skáču na loď a jedu za ním. Po vymotani tak ze 3 klacků ho vidím, všiml jsem si že to není žádný obr, ale už o něco lepší ryba. Po podebrani a zvážení měl kapr 8 kg. Krásnej zdravej šupik. Pouštím zpátky a znovu závažím. Opět nám přišlo pár menších ryb a v půl 9 večer přichází další záběr tentokrát na smraďocha , znovu žádný obr, kapr měl 6 kg, ale krásný zdravý panenský řádkáč prostě za fotku stál. Do půlnoci už přišel jen jeden záběr, kapr se vyhakl u lodě, měl zhruba nějakých 9-10 kg. Asi největší ryba výpravy, ale to se stává. Ráno už žádný záběr nepřišel. Na konec jsem zrkmil asi 7kg boiliesu. Na začátek dubna jsme si tedy krásně zachytali, kort když většina lidí na přehradě nic nechytla. Za tým free fish Dominik Macek.
Zobrazeno: 958 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.