Tátovo osobák

26.12. 2018

Zprávu napsal: Jarda

Druhý týden v červenci jsme měli na týden zamluvenou chatku na lipně. V sobotu odpoledne jsme dorazili na místo. Po vybalení věcí jsem vzal lodku s echolotem a vyrazil jsem prozkoumat vodu, umístil jsem bojku a prokrmil jsem partiklem, testovaným boilies Krevetka/švestka a Červeným játrovým lososem. Já sem rozbalil broly že budu u vody nocovat. Táta že nebude . Já sem do pondělí u vody nocoval sám bez záběru. Táta chytal přes den ale žádné větší ryby se mu nepovedli. V pondělí se táta rozhodl že bude chytat přes noc. V deset večer jsme převezli pruty a čekali co se bude dít. Ve čtyři ráno krásná jízda na dipovaného Červeného játrového lososa v soli na tátovo prut. Skočili jsme do lodky a vyrazili jsme zdolávat po pulhodinovém boji na vodě koneční vidím co je prutě. Říkám tátovi ten přes osmdesát. Po pár výpadech se konečně vzdává a já podebírám. Vyrážíme ke břehu. Po uložení v podložce beru metr a naměřím krasných 96cm, beru váhu se sakem a váha ukazuje 16,5kg. Po tomto úspěchu se táta rozhodl že stráví další noc u vody. Táta opět ráno zabodoval tentokrát na total výtáhl kapra 74cm 7,5kg.
Zobrazeno: 934 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.