Koženáč ze svazovky

02.09. 2018

Zprávu napsal: Dan

Po minulém týdnu na závodech, jsem opět vyrazil k vodě. Vybral jsem si moji nejoblíbenější vodu, kterou se stala edna svazová pískovna. Přijeli jsme v úterý odpoledne na vytypované místo. Připravil jsem si krmení složené z boili a partiklu. Hned po příjezdu jsem si vyjel hledat místa, označil jsem je tyčovou bójkou a hodil okolo ní 2kg boili a nějaký partikl. První den jsem neudělal záběr od kapra, akorát 2 cejny, ale druhý den se to začalo rozjíždět. Přišli krásní kapři 60cm 65cm a další: ,, Říkal jsem si, že dneska by mohlo přijít něco většího, což nepřišlo“. Další den přišel jediný záběr od kapra, který měřil 70cm okolo 6kg . A další den jsem ráno zavezl 24mm kuličku lososa a čekal jsem jestli něco přijde. Přišla razantní jízda tak jsem přiběhl a zasekl. Hned při zvednutí prutu jsem cejtil, že to bude něco většího, neváhal jsem a vyrazil jsem za rybou na vodu. Když jsem připlul nad něj tak pouštěl bubliny chvíli jsem si myslel, že tam mám sumce, ale po chvíli se objevil ocas kapra. Kapr se vynořil a já ho asi na potřetí podebral, byl jsem moc rád, protože to byla krásná ryba. Kapr byl statný koženáč s váhou 9.50kg s délkou 84 cm. Takže opět losos ukázal svojí silu a na poslední chvíli přišel krásný kapr.

S pozdravem Dan
Zobrazeno: 1192 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.