Trpělivost růže přináší

16.05. 2018

Zprávu napsal: Šachy

Doma jsem se dlouho neohřál. Doplnil jsem potřebné zásoby, a že jich po předchozí akci bylo. Vyrazil jsem k Ondrovi pro nový člun a už jsem si to plavil přes svazovku najít nějaký pěkný flek. Tuto vodu a ani chytání na ní moc neznám, páč víceméně chytám jen přehrady a řeky. Výběrem místa jsem si proto nebyl úplně jistý, ale teď můžu říct, že jsem to trefil parádně a ještě k tomu jsem byl ve správný čas na správném místě. Opět za tmy jsem se vydal prozkoumat terén a umístit bójku, kterou jsem po chvíli utopil. Myslel jsem si, že mě snad vomejou! Naštěstí se mi druhý den po pár manévrech povedlo bójku vyndat, čímž se mě smůla již nadobro pustila. Na krmném místě jsem krmil Veselskou klobásou a Červeným játrovým lososem v soli, na kterého jsem i chytal. Druhým prutem jsem zkoušel zajímavá místa s Total naturalem. První den jsem byl úplně bez kontaktu s rybou, a tak jsem byl lehce nervózní, zda jsem zvolil správné místo. Druhý den v noci za mnou přijel kamarád Slavíček. Ráno jsem volal se svou milou, které jsem nastínil situaci, načež mi odpověděla: Dej tam smráďu, ten tě vždycky zachrání. A tak nebylo zbytí, stáhnul jsem natural a do akce šla rok dipovaná 24mm koule Kořeněného smraďocha, obalená v těstíčku, prostě kombinace, která mě v poslední době nikdy nenechala ve štychu. Petr na tuhle kombinaci kolem oběda vytáhl dva karpsony okolo 7kg, a tak jsem cítil, že se to musí rozjet i mně. Po poledni mi přišla brutální jízda právě na smráďu, a tak jsem si mohl užít snad půl hodinovou zdolávačku na novém člunu, kdy mi Petr úspěšně podebral můj novej osobák 96cm a 19kg - prostě bomba, byl jsem štěstím bez sebe! Pár foteček, lehké rozplavání ve vodě a už si to mazal. Než jsem to stačil řádně oslavit, rozjel se mi od bójky i druhý prut s lososem v soli. Zase neskutečně bojovná ryba, tentokrát 93cm a 14kg. Navečer mi přišel (za tuto výpravu) „menší“ kapr lehce pod 80cm. Prostě parádní odpoledne. Další den začaly chodit záběry až se setměním. Nejdřív přišly záběry Petrovi, ale bohužel od menších ryb jako po celou výpravu. Pak se rozjel prut se smráďou opět mně, tentokrát z toho byl kapor 86cm a 11,5kg. Do půl hoďky se mi roztočil i prut s lososem, byla to opět těžká ryba, ale štěstí jsem měl již vybráno ažaž, a tak kapr zajel do nějakého bordelu a byl pryč. Ráno se nám už záběr udělat nepovedlo, a tak jsme mohli v klidu zabalit a vyrazit domů. Na tuto výpravu budu dlouho vzpomínat, vždyť jsem na takový úlovek ze svazovky čekal několik let. Nechť vám to u vody lítá a snad brzy načtenou.
Zobrazeno: 1218 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.