Labe,řeka (NE)pro každého!

19.08. 2016

Zprávu napsal: Máca

Úvodem bych začal klasickou cestou po noční. V pátek ráno zjišťujeme,že voda, na kterou se chystáme je brutálně obhospodařována místními zarputilími\"hovnochyty\". Omlouvám se za tento výraz ale během dalších pář řádků vysvětlím hned proč.
No co zvažujeme přesun tedy úplně jinam. Po průjezdu kolem vytipovaných míst už u tekoucího Labe zjišťujeme, že je též opět hlava na hlavě. ŘÍKÁME si, co se to kurva děje. Pátek, 8- ráno, rapidní ochlazení a blázen sedící vedle blázna, házející si to pod pod nohy, no nepochopitelné. Na tohle já ovšem nemám žaludek a proto jedeme na nový námi ještě nepoznaný úsek. Daří se nám objevit parádní místa a jelikož na mě padá značná únava , vybalujeme právě zde. Po rozkrmení a nahození ulehám a do večera přichází kolega o dvě lepší ryby. Bohužel mu tato výprava moc štěstí neučarovala. V pozdních odpoledních hodinách se probouzím se zjištěním co se vlastně stalo. Začíná se stmívat , vaříme kávu a odbíjí desátá hodina. Polemizujeme o dobře vybraných místech, jelikož se nacházíme opravdu v džungli. Kolegovi opět přichází táhlý záběř, bohužel ani hvězdy mu nejsou nakloněny a ryba po pár metrech uřízla návazec. Znechucen ani nenahazuje a jde spát. Já vcelku zklamán že mi to mlčí přehazuji s nástrahou o velikosti již asi 40mm jelikož 24mm kuličce smradocha jsem dal naložit jak po stránce dipu tekutém tak sypkem a ještě obaluji pro jistotu na místě udělaným těstem....... Noc..... jeden táhlý záběř mě probouzí..........
Ráno další dva,ale to již najíždějí ne příliš žádoucí sumcaři, kterým se daří nám znechutit svým chováním celý den....Rozbalují své obýváky, hlasitě se projevují, mlátí s dveřmi od aut. Něco přesně na mé nervy. Třešničkou byl frajer sedící 20 metrů podemnou, nechápu do teď když na kilometrovém useku nebyl takřka nikdo jiný, zaváží bojku proti proudu těsně vedle mých prutů, tady se začal lámat chleba..
Po uklidnění situace a celého dne bez záběru nám přichází opět tma. Kolegové, kteří mě vytáčeli už do běla se stále divý, jakto že to sakra nejde a už to vzdali. Čas opět pro nás. Bohužel hodinu klidu nám narušuje přijíždějící auto zastavující u těch \"buřičů\" po opět nepřiměřeném bouchnutí dveřmi, podotýkám všemi čtyřmi dveřmi, se ve mně už hnulo dítě. Auto stojí a stále akorát nám defakto do \"úst\". po deseti minutách auto přejiždí k nám a s hlasitými slovy všelijakých špatných výrazů, nám náhle trne krev v žilách. A kurva benga hlásím po přečtení toho ********* nápisu pomáhat a chránit. Nebudu se rozepisovat o pokutě jakou jsme dostali, ale byli jsme těmi neslušnějšími. Tak to nebylo tak hrozné a navíc spaní pod širákem nikomu neublíží. Při sepisování pokuty se mi za 5 minut půlnoc rozjíždí klacek. Brutální jízda a já sedím v autě přikovanej a píši svůj datum narození. Přes veškeré omluvy , sorry uhni apodobně se deru přes ty cajty k tomu rozjetému klacku. Příposlech nemění nejvyšší ton v plném proudu a ty chlapci mě opravdu zdrželi. Dobíhám, zvedám to....... pocit tuhnutí krve v žilách přichází po půl minutě, kdy jsem si téměř neškrtnul a ryba se vypíná....... Porybnej nic nechápající, že nám to bere se sám diví, že jsme se dostali na takové ryby po zhlédnutí pár fotek. Podepisuje povolenku s úsměvem a my dostáváme příkaz to ráno sbalit...... porybnej na téma \"šéfe,chce to jen klid\" pokývl hlavou a se slovy ,ať se daří chlapci nás opouští i s útvarem\" pomáhat a chránit\" .
Brzké ráno si spravuji chuť dvěma lepšími kapříky....a místo dle slov strážníka opouštíme....
Po příjezdu domů se s tím nechci smířit. Panenský úsek. Brutální záběry, bojovní kapři. Krásné tlamy. Přemýšlím nad další výpravou. A nebo ne, večer se vrátím. Je to jasné . Opět na místo činu mezi nedělí a pondělím. Den se táhne neutíká.... ale přece se dočkávám. Na místo dorážím se setměním. Vše již připravené, navíc mě nezdržuje postavení zázemí. Dokrmuji asi kilem již namočeného Ice Schocku a smraďocha, rozbaluji lehátko a pozoruji dění. Po sms výměně s přítelkyní ji připravuji na to, že za 5 minut půlnoc to opět přijde. To samé jsem sdělil i kolegovi, který semnou absolvoval dva dny a jdu se věnovat dění.
Přežil jsem stádo prasat, která zamnou rozryla vše co se dalo jen kvůli tomu, aby se dostali na šťavnaté žaludy. Přežil jsem i výra, který mi řval těsně za hlavou ve větvích a myslel jsem, že mě ukamenuje, jelikož jsem mu narušoval jeho prostor, ale pak se začala psát budoucnost.
23:50 Zvedám se z lehátka a protahuji se,jdu k prutům
23:52 kontroluji čas a píšu Luciášovi , že už čekám na záběr, ta ale chrní
53:55 odepisuji , že to byla zřejmě náhoda a že to stále mlčí
23:57 zvedám se a prvním krokem ...píp - píp a já pohotově beru otěže do svých rukou
00:15 je po srandě

83 cm lehce přes 13 kg hovoří pro můj úspěch ... jooooooo další krásnej svazák . Hubu jak pračku na tenisáky a s pár fotkami ze stativu ho posílám zpět do svého králoství. Prozatím se loučím
Zde jsem nebyl naposledy ...... Brzy ráno vše s úsměvem na tváři balím a říkám si že mi opravdu stačilo pár hodin na tu parádu .
Všechny ryby mi krásně zamávali a myslím si, že se těší na další brzké setkání.
Ať to všem jezdí a teď již sledujte online a držte palce Na CM Praha . Za ct ReJeTo Máca.
Zobrazeno: 1109 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.